12 Mart 2013 Salı

Eeose Kaş ve Kirpik Bakım Serumu

Kaş ve kirpik besleyen bakım ürünlerine karşı ayrı bir ilgim olduğu için bu ürünü almaya karar verdim. Almadan önce bu seruma dair hiçbir fikrim yoktu. Tamamen eczacının yönlendirmesiyle aldığım bir ürün oldu. Ürün tekli ve ikili olmak üzere iki şekilde satılıyor. İkili paket daha uyguna geldiği için onu aldım.
Ürün; kullanımından 2 hafta sonra kirpiklerin görünümünde gözle görülür bir etki göstermeye başlayacağını yazıyor. Ancak tam olarak sonuç alabilmek için 1 kür yani 6 hafta kullanılması gerekiyormuş. Ben henüz 10 gündür kullandığım için gözle görebildiğim herhangi bir değişiklik yok.
Kutunun içinde kulak çubuğuna benzer bir şey çıktı. Bu serumu kirpik diplerimize daha kolay uygulamak için konulmuş ama; ben pek sevmedim. Çünkü ucundaki pamuk bütün serumu emiyor yanı boşuna israf :/ o yüzden kendim parmak ucuma bir damla sıkıp küçük parmağımın ucuyla kirpik diplerime uyguluyorum.
Henüz kısa bir süredir kullandığım için pek bir fark gözlemedim. Bir kür bitiminde fotoğraflarımı tekrar paylaşacağım. :)

2 yorum:

  1. Öncesi ve sonrası fotoğraflar olsun lütfen. Bu ürünlerin işe yarayıp yaramadığını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki. ben de açıkçası çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil

hadi hadi söyle :)