14 Mart 2013 Perşembe

John Frieda %100 shine glossing mist (serum finishing spray)

John Frieda'dan aldığım bu sprey saça parlaklık vermeyi vaadediyor. Islak bir yapısı bulunuyor. Yağlı yapıda olmaması sebebiyle sıklıkla tazeleyebileceğiniz bir ürün. Saça ilk uygulandığı zaman güzel bir parlaklık verse de kurudukça o parlaklık azalıyor. Anlık etki gösteriyor diyebilirim. Ama yine de başta verdiği parlaklık hissini seviyorum. Saçlarımı hiçbir şekilde yağlandırmaması da benim için avantaj. Ürün 75 ml. Her gün kullanırsanız çok uzun süre gidecek bir ürün değil ki bir de uzun saçlıysanız çabuk tükenecektir. Benim bir ürünü çok sevmemdeki kriterim bir daha alıp almayacağım olur. Bu ürünü sevdim ama bir daha almayı düşünmüyorum. İstediğim parlaklığı bana sağlayamadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi hadi söyle :)