12 Mart 2013 Salı

Live Clean treatment Argan oil

Live Clean markasının daha önce argan yağlı şampuanını kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Memnun kaldığım için diğer şampuanlarını da denedim ama; aynı randımanı alamadım. Argan yağlı şampuandan dolayı bu seruma bir şans vermek istedim.
Ürün silikon içermiyor. Bu bir saç kremi, saç maskesi ve serumu için oldukça iyi bir özellik. Bildiğimiz üzere silikon (dimethicone) kısa vadede saçların yumuşamasını sağlarken uzun vadede saçlara zarar veriyor. O yüzden bu, bu ürün için artı niteliği taşıyor.
Ürünün kıvamına gelirsek, tek sevmediğim tarafı bu oldu. Çünkü yapış yapış, jölemsi bir kıvamı var. Normal sıvı serumlara göre daha katı kıvamda diyebiliriz.
Mutlaka hafif kurulanmış nemli saça uygulanması gerekiyor. Ben ilk aldığımda meraktan az bir miktar kuru saçıma uyguladım. Sonuç: Kazık gibi saçlar :( Annem de banyodan sonra uyguladığında saçlarını bayağı yumuşattını söyledi. Yani kesinlikle kuru saça uygulanmaması gerekiyor.
Kokusu güzel, şişesi 110 ml. Fiyatı da 30 tl civarında idi. Eğer ıslak saçıma çok az kullanarak uygularım diyorsanız alın, yoksa almayın. Vıcık vıcık yapısı dediğim gibi benim çok hoşuma gitmedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hadi hadi söyle :)